ناصر بابامیری:از عملیات ایذائی و نقشه ترور کمونیستها تا کودتای درون تشکیلاتی باند زحمتکشانیها!

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

 باند سازمان زحمتکشانیها با سردستگی مهتدی- ایلخانیزاده، کعبی که چند ماه از "اتحاد پوشالی" آنها میگذرد، طی 48 ساعت گذشته از مدیای خود در بوق کرنا دمیدند و از خطر جنگ و درگیری نظامی در اردوگاهایشان خبر دادند. متعاقبا پس از صدور اطلاعیه هایی که هر کدام دیگری را مقصر در اشاعه فضای جنگی در اردوگاههایشان قلمداد میکرد، امروز 22 یونی میان نیروهای مسلح با مسئولیت سران مذکور، درگیری مسلحانه روی میدهد و دو جوان به اسامی هیوا صادقی و سامان ابراهیمی جانشان را از دست میدهند و تعدادی هم زخمی شده اند که وضعیت یکنفر از آنها نیز وخیم اعلام شده است.

این رویداد در حالی بوقوع می پیوندد که سران این باند چند ماه پیش طی بیانیه های خود رسما اذعان داشتند: «اساسا جدایی بر سر اختلافات سیاسی نبوده و بیشتر کشمکش ها تشکیلاتی و تقسیم قدرت بوده و اکنون با رفع و رجوع این مسئله، ملزومات پروژه اتحاد تامین شده است!».
هر باند با ویژگیهای فالانژیستی سازمان زحمتکشان، وقتیکه خواه علنی، خواه پشت پرده با جناحی از حاکمیت وارد مماشات میشود، و حتی یکدوره بلندگوی اصلاحات رژیم بوده باشد و با کادرهای وزارت اطلاعات این رژیم البته با وساطت اتحادیه میهنی حزب مادر لاس بزند، تا از این سنگر معامله گرانه در همسویی با رژیم ایران، سر مبارزه چندین دهه کارگران و اقشار زحمتکش در این جامعه را زیر آب کند، حتی همسویی و مراودت با محسن سازگارها، موسوی ها و روحانیها که از معماران و موسسین سپاه پاسداران و رژیم اسلامی بودند را در کارنامه فعالیتش از افتخاراتش باشد؛ هر باندی با ویژگیهای این سازمان که پایگاه طبقاتی خود را میان اصلاح طلبان حکومتی و رانده شدگان از رژیم دست و پا کند، یا به میانجگری موسسه «نورف» نرویژی امید ببندد تا وارد مماشات با پاسداران حکومتی شود؛ باندی که در کریدور سازمان های مخوف بورژوازی در کنار سایر نیروهای فالانژیستی در حال پرسه زدن است، تا به هر قیمتی بوده، آنانرا در تحولات آتی در ایران، بعنوان نیروی فالانژیستی بکار گیرند و مو دماغ طبقه کارگر و کمونیستها شوند و علیه انقلاب ایفای نقش کنند؛ باندی که پس از رویداد خیزش شهریور به همین منظور بسرعت با دیگر شرکایش به کمپ شاه الهی ها بپویندد، تا از طریق دخیل بستن به غرب بعنوان یک گانگستر در اگر تحولات درون جامعه سازمان یابد و موقعیتی برای خود دست و پا کند. کارنامه این باند فالانژیست نزد توده های میلیونی کارگران و مردم زحمتکش ایران نیز بسیار روشن است و نباید جایگاهی داشته باشد و جا دارد افشا و منزوی گردد. ما کمونیستها بارها طی سالهای گذشته طی استدلالهای سیاسی تلاش کردیم، بیشتر پرده از ماهیت واقعی این جریان برداریم، که یکجا همه ویژگیهای یک باند فالانژیستی را داراست.
پیام فوری به بدنه باند سازمان زحمتکشانیها به روشنی اینست. اگر تا کنون به هر دلیل خودتان را توجیه کرده اید و در صفوف چنین باندی ماندگار بوده اید، اکنون دیگر وقتش رسیده، تازه اگر دیر نباشد، صف خود را از گانگستربازیهای این باند که جان شما را دستمایه سوداگریهای خود قرار داده اند، جدا کنید و مسیر درست مبارزه علیه وضع موجود را انتخاب کنید، و بیش از این به پیاده نظام جریانات ناسیونالیستی و باند فالانژیستی تبدیل نشوید!

22.06.2023