مانع اجرای حکم اعدام هیمن مصطفایی شویم

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

هیمن مصطفایی روز ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ به اتهام قتل یکی از اعضای سابق سپاه پاسداران به نام ابراهیم محمدی در مریوان بازداشت گردید و در دوران بازجویی تحت شکنجه ناچار به پذیرش قتل این عضو سپاه پاسداران شد. هیمن بعدها توسط دادگاه کیفری سنندج به اتهام قتل عمد به “قصاص” به تحمل ۴ سال حبس تعزیری محکوم گردید. نهادهای امنیتی سنندج خواهان گشودن پرونده ای به اتهام محاربه برای هیمن مصطفایی بودند که این اتهام به دلیل نبود مدارک و ادله لازم توسط دیوان عالی کشور رد شد.

شاکی این پرونده که خانواده ابراهیم محمدی، عضو کشته‌شده سپاه پاسداران در مریوان هستند، مخالفت خود را با اجرای این حکم اعلام کرده‌اند. با این حال نهادهای حکومتی بر اجرای حکم اعدام این زندانی تاکید دارند. وی خرداد ماه ١٣٩۶ برای مدتی جهت اعدام به سلول انفرادی زندان مرکزی سنندج منتقل شده بود که نهایتاً پس از تجمع اعتراضی مردم مقابل زندان مذکور و با کسب رضایت شاکی خصوصی، اجرای این حکم متوقف شد.
مردم مبارز و انقلابی شهر سنندج!
جمهوری اسلامی به تنها ابزار ضد انسانی خود یعنی صدور احکام اعدام روی آورده است تا به خیال خودش مردم را مرعوب کند و انقلاب زن زندگی آزادی را به عقب براند. این آدم کشی ها و قتل های حکومتی از سر استیصال و درماندگی این رژیم است. همانطور که بارها نشان داده اید و با تجمعات باشکوه خود مانع اجرای احکام ضد انسانی حاکمان اسلامی در این شهر شده اید و همانگونه که در سال ۹۶ با تجمع در مقابل زندان سنندج مانع از اجرای حکم اعدام هیمن مصطفایی شدید این بار نیز می توانید با برگزاری تجمع اعتراضی در مقابل زندان سنندج و به هر شکل ممکن دیگر علیه این حکم و مجازات قرون وسطایی رژیم اسلامی بایستید و جان هیمن مصطفایی را نجات دهید.
کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران
٢٠ ژوئن ٢٠٢٣
٣٠خرداد ١٤٠٢