ناصر بابامیری: کشتار بزدلانه خانواده پیرفلک ها را نباید بی پاسخ گذاشت!

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

 امروز یکشنبه 21 خرداد، خانواده داغدیده زنده یاد کیان پیرفلک برای جشن ده سالگی فرزندنشان، بر سر مزار کیان واقع در روستای «پرچستان» شهر ایذه می روند. مزدوران متوحش رژیم ایران که بدنبال خیزش انقلابی شهریور چنان زخم خورده و وحشتزده شده اند، سایه خود را با تیر می زنند، از ترس تجمع مردم بر سر مزار کیان، بسوی خانواده ها شلیک می کنند، که چند گلوله به سر و سینه «پویا مولایی راد» پسر عموی 19 ساله «ماه منیر»، مادر کیان اثابت میکند، و متاسفانه بر اثر شدت جراحات، جانش را از دست میدهد.

مزدوران رژیم طی خیزشهای 96 و 98 و خصوصا خیزش انقلابی شهریور 1401 از مبارزه و استقامت این شهر در برابر خود، چنان وحشت کرده اند، بویژه وقتی برغم به خون کشیدن وحشیانه این شهر و سایر شهرها و کشتار پیرفلک ها نتوانسته اند آنها را تا به امروز هم از مبارزه علیه خود باز دارند و مرعوب نمایند، فکر میکنند با خون پاشیدن دوباره به این شهر، جلو مبارزه و اعتراض آنها را می توان سد کرد. رژیم وقتیکه در واقعه پارسال با فرمان شلیک آتش به اختیاران جان کیان را گرفت و پدرش را مصدوم و فلج نمود و حتی با سناریوهای سوخته علیه «ماه منیر» هم نتوانست این خانواده را به تسلیم وادارد، مسلما با کشتن پویا و پویاها نیز تنها گور خود را عمیق و عمیقتر میکند و بس. چون خانواده پیر فلک از مردم بپاخاسته ایذه و سایر شهرهای ایران این درس بزرگ را در جنگ نابرابر خیابانها آزمون کرده اند که در برابر توحش رژیم نباید سر فرود آورند. این خانواده و هزاران خانواده دیگر در خیزش انقلابی شهریور بویژه از جوانان مبارز و انقلابی شهرهای ایران و ایذه وقتی هفته ها و ماهها خیابانها را در برابر این مزدوران و حافظان سرمایه به سنگر مبارزه تبدیل کردند، درس ایستادگی و جانفشانی برای تحقق آمالهای والا و ایجاد دنیای شایسته انسان امروزی را آموخته اند! آنها از اعتصابات و اعتراضات هر روزه در شهرهای ایران آموخته اند برای پیروزی نهایی باید در محیط کار، زیست، دانشگاه و مدرسه و خیابان سازمان یابند و جنگ تعین تکلیف نهایی با این رژیم را برغم هزینه آن به پیروزی برسانند. شهر ایذه و سایر شهرهای ایران را با گرفتن جان پیر فلکها و مولایی رادها نمیشود مرعوب نمود. یقین بدارید این کشتارها جدا از اینکه انزجار و نفرت مردم را علیه شما عمیق و عمیقتر میکند آنها را در مبارزه برای به زانو در آوردنتان عزم جزم کرده تر و مصمم تر خواهد نمود. انقلاب دیر و زود دارد اما سوخت و ساز ندارد!
مردم شهر ایذه و خانواده پیر فلک امروز یکی دیگر از پاره های تن خود را از دست دادند، اما بجای در سوگ آنها نشستن، مصمصم تر از همیشه در کنار همه خانواده جانباختگان خواهند ایستاد و با گسترش و تعمیق دادن مبارزات تا به زیر کشیدن انقلابی این رژیم از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهند بود!
زنده باد آزادی برابری حکومت کارگری
11.06.2023