فراخوان اکسیون شنبه ۱ آپریل،ساعت ۱۳ در برنس پارکن گوتنبرگ

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

 در اعتراض به زندان،شکنجه و اعدام ودرحمایت ازجنبش انقلابی،« زن، زندگی،آزادی» در ایران - سوئد:  آزادیخواهان!  برهمگان روشن است که نظام اسلامی ازشهریورماه به این سو، برای تقابل با به پا خواستن مردم ایران،جزسرکوب،آدم ربایی وکودک کشی،حمله شیمایی به مدارس و خوابگاههای دختران ، آتش زدن زندان ها وتوسل به اعدام وسرکوب فزاینده معترضین هیچ پاسخی نداشته است . همگان شاهدیم: این بارهم نظام سرکوبگراسلامی ازفرط استیصال و وحشت ازخیزش انقلابی مردم ، به شیوه مرسوم تلاش می کند با پرونده سازی وتهدید،فشاروشکنجه، دستگیرشدگان را به زانو درآورده و آنها را وادار به اعتراف گیری نمایند.

سردمداران اسلامی فکرمیکنند با درهم شکستن روحیه و توان انسان های زندانی و بیدفاع می توانند آنها را وادار به تسلیم نمایند، خانواده اش را به عدم حمایت از عزیزانشان وادارند ونهایتا فکرمی کند کل جامعه را می تواند بشکنند و تسلیم و مرعوب سازند.
ازهمین رونظام اسلامی تلاش میکند از مردم معترض انتقام بگیرد. باید دست جنایتکاران اسلامی را ازآسیب رساندن به زندانیان و بازداشت شدگان کوتاه کرد. باید این رژیم را هر چه بیشتر افشا و رسوا کرد. باید افکارعمومی بین المللی را به حمایت از زندانیان سیاسی و عقیدتی و نجات شان از چنگ شکنجه گران اسلامی فرا خواند و بسیج کرد.
ما فعالان انجمن پناهندگان گوتنبرگ،همچون هفته های گذشته درحمایت ازفراخوان «کانون همبستگی با مبارزات انقلابی مردم ایران -گوتنبرگ» ، شنبه این هفته اول آپریل ساعت یک در برنس پارکن اجتماع می کنیم .
ازهمه شما زنان و مردان و جوانان آزادیخواه ، همه فعالان سازمانهای مترقی،نهادها و پناهندگان را به اعتراض وسیع علیه اعدام، زندان ، شکنجه، ترور و تعرض به زندگی وآسایش کارگران و مدافعین آن فرا می خوانیم. در کنارمردم آزادیخواه ایران ، ادامه حیات جنایت آمیز نظام اسلامی را ناممکن سازیم .
زمان : شنبه ۱ آپریل ، ساعت ۱۳ یک بعدازظهر
مکان: برنز پارکن جنب مجسمه یوحنا
شماره های تماس
مهوش رشید بیرگانی: 0703219151 ـ نسیم محمدی: 0736866054
نیایش تقی پور: 0739382294 : زینب طاهری: 0720424665
زنده باد آزادی، زنده باد برابری
سرنگون باد رژیم سرمایه‌داری جمهوری اسلامی ایران!
کارگر زندانی،زندانی سیاسی بی قید و بی وثیقه آزاد باید گردد!
انجمن پناهندگان ایرانی ـ گوتنبرگ
ماه مارس 2023