خودکشی یکی دیگر از معترضین جنبش انقلابی پس از آزادی

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

یکی دیگر از معترضین جنبش انقلابی ماه‌های اخیر پس از آزادی از زندان خودکشی کرد! اخبار رسیده حاکی از جان باختن یکی دیگر از جوانان مبارز در استان فارس در نتیجه‌ی جنایات ماشین سرکوب جمهوری اسلامی‌ست.احمدرضا نعمت‌الهی ۲۳ ساله اهل شهر بهمن در استان فارس که در جریان خیزش اخیر توسط دژخیمان جمهوری اسلامی دستگیر و تحت شکنجه‌های وحشتناک جسمی و روحی و جنسی قرار گرفته بود، چند روز پیش آزاد و بعد از آزادی خودکشی کرده است.

مطابق اخبار دریافتی جسد این جوان مبارز روز گذشته در شهر بهمن به خاک سپرده شد.
خانواده رضا توسط مقامات وزارت اطلاعات تهدید شده بودند که در صورت افشاگری، جسد عزیز آنها را که در “پزشکی قانونی” قرار داشت، به خانواده تحویل نخواهند داد. بر طبق اخبار رسیده مزدوران حکومت به خودکشی وی بر اثر جلادی‌های‌شان بسنده نکرده و خانه مسکونی این جوان را نیز تخریب کرده‌اند.
نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی همچنین در چارچوب دستگیر‌ی‌های گسترده معترضین تعداد دیگری از جوانان این منطقه را به اتهاماتی همچون “سر دادن شعار در معابر”، “تبلیغ به نفع گروه‌ها و یا سازمان‌های مخالف نظام” از طریق “شعارنویسی” و … دستگیر و پس از شکنجه و اذیت و آزار در حال صدور احکام سنگین برای آنان هستند.

اسامی برخی از دستگیرشدگان به شرح زیر است:
۱- محمد نعمت‌الهی فرزند غلام اکبر، ۳۶ ساله، از عباس آباد بهمن
۲- مجید نفر فرزند محمدرضا، ۲۷ ساله از بهمن
۳- رامین نادری‌پور دوقوزلو فرزند جعفر، ۱۹ ساله از عباس آباد بهمن
۴- ابوالفضل چوبین ۱۵ ساله، فرزند عزت‌الله از بهمن
۵- احمد نعمت‌الهی فرزند محمد

دستگیری‌های گسترده اخیر در شهرهای ایران، شکنجه‌های جسمی و روحی و همچنین تجاوز به دستگیرشدگان برای گرفتن اقرار از آنان و صدور احکام سنگین قضایی و اعدام معترضین تنها نشانگر استیصال حکومت از مبارزات توده‌هایی‌ست که با فریادهای “مرگ بر جمهوری اسلامی” و خواست “نان، کار، آزادی” به‌پاخاسته و عهد کرده‌اند که تا “سرنگونی” این رژیم ضد خلقی “انقلاب” خود را ادامه دهند.

ما ضمن پشتیبانی از مبارزین دستگیر شده و خانواده‌های‌شان، به خانواده و بازماندگان جوان مبارز رضا نعمت‌الهی تسلیت می‌گوییم و ایمان داریم که دور نیست روزی که توده‌های سلحشور با انقلاب خود تمامی دژخیمان این حکومت و آمرین و عاملین شکنجه و کشتار توده‌های زحمت‌کش را به سزای اعمال خویش برسانند.
بکوشیم تا صدای این جوانان مبارز و هزاران زندانی سیاسی دیگر باشیم!
بذرهای ماندگار
۷ فوریه ۲۰۲۳