درود بر زنان و مردان انقلابی, اینروزها هرجا و همه جا حجاب اسلامی را به آتش بکشید!

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

 سه شب شب ۱۴ مارس در دهها شهر ایران و صدها منطقه و محله تهران و شهرهای بزرگ و کوچک و استانهای مختلف، زنان و مردان انقلابی منزجر از جمهوری اسلامی به بهانه جشن چهارشنبه سوری به خیابان آمدند. با تشکیل هسته های اولیه اعتراض مبادرت به بستن خیابانها و تسخیر و کنترل محلات کردند، نام جانباختگان و زندانیان سیاسی را فریاد زدند، با ماموران سرکوب درگیر شدند و در بسیاری موارد فراری شان دادند، جشن روسری و حجاب سوزان راه انداختند و رو در روی نیروهای تا دندان مسلح سرکوب اعلام کردند شماها رفتنی هستید و ما پیروزیم.

دیشب شمه ای دیگر از انزجار عمومی و عزم انقلابی در هر کوی و برزن بنمایش درآمد، تحلیل های سطحی حکومتی و غیر حکومتی مبنی بر «پایان اعتراضات» را باطل اعلام کرد. این جامعه تصمیمش را گرفته است، نسل جدید از این جنگ پا پس نمی کشد، زنان دیگر سلطه آپارتاید و آخوند و اوباش تذکر لسانی را نمی پذیرند، آخوندهای زبان درازی که دستور جرم انگاری برای بی حجابی میدهند باید هفت سوراخ قایم شوند. این حزب اللهی ها هستند که باید در معیت نیروی سرکوب چهار شعار دست شان بگیرند که «حجاب اسلامی از سر آگاهی و عزت است» و زنان بی حجاب به آنها بگویند بروید گم شوید!

فکر کردند با حملات شیمیاپی و سیاست تروریزه کرده مدارس دانش آموزان میترسند، دیروز اولین کسانی که بدون حجاب در خبابانها شعار دادند دانش آموزان بودند. از تهران و رشت و کرج و اصفهان تا شهرهای کردستان و یزد و تبریز و هرگوشه ایران فریادها اینبود که قسم بخون یاران ایستاده ایم تا پایان! فقر فساد گرونی میریم تا سرگونی! مرگ بر خامنه ای جلاد و مرگ بر دیکتاتور! علیه تشبثات نیروهای راست و شاه و رهبر شعار دادند! همه جا پوسترهای تبلیغاتی حکومت و عکسهای سران رژیم را به آتش کشیدند و با نارنجک دستی و کوکتل و سنگ از سرکوبگران و اوباش موتوری پذیراپی کردند. دیشب اعلام شد که ما برگشتیم، ما ریشه داریم، این خامنه ای بی ریشه و نظامش است که باید برود. در اجتماعات کوبنده دیشب که تا پاسی از صبح ادامه داشت تعداد زیادی از نیروهای سرکوب زخمی شدند و با خفت فرار کردند. همینطور دهها نفر از معترضین بازداشت و تعدای از جوانان زخمی شدند.

حزب کمونیست کارگری ایران- حکمتیست به زنان و مردان آزادیخواه و انقلابی درود میگوید. امشب و در روزهای پیش رو با قدرت کابوس و رعشه مرگ را بر عمارتخانه خونین اسلامی به پرواز درآوریم. همه جا حجاب اسلامی این سمبل زن ستیزی و این نماد جمهوری اسلامی را به آتش بکشیم. توی دهان سران سه قوه و امام جمعه های وقیحی بزنیم که زنان شجاع و بی حجاب را تهدید میکنند. در اینروها یاد عزیز جانباختگان خیزش انقلابی را گرامی بداریم، برسر مزارها جمع شویم و خانواده ها را در آغوش همبستگی انقلابی و محبت غرق کنیم.

امسال بهار و سال نو، بوی بهار آزادی را دارد و این مهم تنها با پیروزی ما و بگور سپردن جمهوری اسلامی عملی میشود.

مرگ بر جمهوری اسلامی
آزادیُ برابری، حکومت کارگری

حزب کمونیست کارگری ایران – حکمتیست
۲۴ اسفند ۱۴۰۱- ۱۵ مارس ۲۰۲۳