احمد پوری (هلند) : خبر کوتاه و تکاندهنده!

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

"مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام‌ خمینی (ره) در لاهه هلند

با سخنرانی حضرت آیةالله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه ایران و نماینده مجلس خبرگان رهبری

دوشنبه ۱۶ خرداد، ۶ یونی ساعت ۱۸:۳۰ ، خانه ایرانیان، لاهه

Duinweg 24, 2585JX, Den Haag "

این خبر را یکی از دوستان ارجمند به من فرستاد. باور نکردم در چنین شرایطی جنایتکاران حاکم بر ایران جرئت کنند در کشورهای اروپایی به خاطر سالگرد مرگ خمینی چنین مراسمی را آنهم با سخنرانی افرادی که "مدیر حوزه‌های علمیه ایران و نماینده مجلس خبرگان رهبری" هستند سازماندهی کنند!

همانطوریکه ملاحظه می فرمائید این اطلاعیه خبری بطور رسمی در سایت تلگرام سفارت جمهوری اسلامی ایران منتشر شده است!
میراث جنایتکاری بنام خمینی برای ایران جز ویرانی اخلاقی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فساد در ابعاد غیرقابل تصور، ترویج تروریسم قانونی، دولتی و کشتار وحشیانه دگراندیشان چیست؟

گوشه ای از کارنامه جنایتکاران حاکم بر ایران به رهبری جلاد بی رحمی بنام خمینی :

بخشی از فتوای خمینی درباره قتل عام زندانیان سیاسی که طبق قوانین حاکم بر جمهوری اسلامی نه به اعدام، بلکه به حبس های چند ساله محکوم شده بودند و دوران حبس خود را می گذراندند!

"... رحم بر محاربان ساده‌اندیشی است، قاطعیت اسلام در برابر دشمنان خدا از اصول تردیدناپذیر نظام اسلامی است، امیدوارم با خشم و کینه انقلابی خود نسبت به دشمنان اسلام رضایت خداوند متعال را جلب نمایید، آقایانی که تشخیص موضوع به عهده آنان است وسوسه و شک و تردید نکنند و سعی کنند اشداء علی الکفار باشند. تردید در مسائل قضایی اسلام انقلابی نادیده گرفتن خون پاک و مطهر شهدا می‌باشد. والسلام" روح الله خمینی

مسئولان قتل عمد و کشتار زندانیان سیاسی در دهه شصت:

یک: شخص خمینی، دو: حسین‌علی نیری، حاکم شرع، سه: مرتضی اشراقی، دادستان تهران

چهار: سید ابراهیم رئیسی، معاون دادستان تهران (رئیس جمهور فعلی ایران)

پنج: مصطفی پورمحمدی، نمایندهٔ وزارت اطلاعات در کمیسیون مرگ!

توبه خمینی در پیشگاه خدا

‏‏" ‏‏اشتباهی که ما کردیم این بود که به طور انقلابی عمل نکردیم و مهلت دادیم به این‏ ‏‎‎‏قشرهای فاسد، و دولت انقلابی و ارتش انقلابی و پاسداران انقلابی، هیچ یک از اینها‏‎ ‎‏عمل انقلابی نکردند و انقلابی نبودند. اگر ما از اول که رژیم فاسد را شکستیم و این سد‏‎ ‎‏بسیار فاسد را خراب کردیم، به طور انقلابی عمل کرده بودیم، قلم تمام مطبوعات را‏‎ ‎‏شکسته بودیم و تمام مجلات فاسد و مطبوعات فاسد را تعطیل کرده بودیم، و رؤسای‏‎ ‎‏آنها را به محاکمه کشیده بودیم و حزبهای فاسد را ممنوع اعلام کرده بودیم، و رؤسای‏‎ ‎‏آنها را به سزای خودشان رسانده بودیم، و چوبه های دار را در میدانهای بزرگ برپا کرده‏‎ ‎‏بودیم و مفسدین و فاسدین را درو کرده بودیم، این زحمتها پیش نمی آمد. من از پیشگاه‏‎ ‎‏خدای متعال و از پیشگاه ملت عزیز، عذر می خواهم، خطای خودمان را عذر می خواهم.‏‎ ‎‏ما مردم انقلابی نبودیم، دولت ما انقلابی نیست، ارتش ما انقلابی نیست، ژاندارمری ما‏‎ ‎‏انقلابی نیست، شهربانی ما انقلابی نیست، پاسداران ما هم انقلابی نیستند؛ من هم‏‎ ‎‏انقلابی نیستم. اگر ما انقلابی بودیم، اجازه نمی دادیم اینها اظهار وجود کنند. تمام احزاب‏‎ ‎‏را ممنوع اعلام می کردیم. تمام جبهه ها را ممنوع اعلام می کردیم. یک حزب، و آن‏‎ ‎‏«حزب الله »، حزب مستضعفین.‏ و من توبه می کنم از این اشتباهی که کردم."

کتاب امام به روایت امام صفحه 248

خمینی طی فرمانی در سال ۵۹ چنین گفت: «اگر کسی شعارهای باطل خواست بدهد، با قوت او را بکوبید و نگذارید یک شعارهای باطل بدهد. خود مردم مأمورند!...».

خمینی می‌گوید: "مخالفت با این حکومت مخالفت با شرع است، قیام بر علیه شرع است. قیام بر علیه حکومت شرع جزایش در قانون ما هست، در فقه ما هست؛ و جزای آن بسیار زیاد است. من تنبه می‌دهم به کسانی که تخیل این معنی را می‌کنند که کارشکنی بکنند یا این که خدای نخواسته یک وقت قیام بر ضد این حکومت بکنند، من اعلام می‌کنم به آنها که جزای آنها بسیار سخت است در فقه‌ اسلام. قیام بر ضد حکومت خدایی قیام بر ضد خداست؛ قیام بر ضد خدا کفر است."
خمینی در جمع خبرنگاران داخلی و خارجی، صحیفه نور، ج ۵، ص۳۱

محمدی گیلانی گفت: «به فتوای خمینی می‌توانیم زیر شکنجه، جان زندانیان را بگیریم و هیچ نیازی به محاکمه هم نیست».

در سال ۱۳۵۷، خمینی در گورستان بهشت زهرا گفت: «… دلخوش نباشید که فقط مسکن و آب و برق را مجانی می‌کنیم… ما علاوه بر این‌که زندگی مادی شما را مرفه می‌کنیم، زندگی معنوی شما را هم مرفه می‌کنیم…»

سئوالی که تمام ایرانیان خارج از کشور باید از خود بپرسند و رسالت تاریخی خود را درک و تعریف کنند این استکه چرا در شرایطی که در داخل کشور جرئت سازماندهی چنین مراسمی را ندارند در کشورهای اروپایی برپا می کنند؟!... اکنون فروریختن ساختمان متروپول که به نشانه آشکار فساد حاکم بر کل دستگاه حاکم تبدیل شده و همانند جرقه ای بر آتش خرمن خشم توده های قربانی نظام دامن زده و می رود به جنبش خودجوش سراسری دیگری تبدیل شود تا بساط حکومت ننگین جمهوری اسلامی را برچینند، به نظر می رسد جنایتکاران حاکم جشن های "فرهنگی" و جهالت سنتی خود را با هزینه های گزاف از ایران به کشورهای دیگر منتقل و صادر می کنند!

آیا در کشورهای دیگر اروپایی هم چنین مراسمی سازماندهی شده یا تنها در هلند از این حق و امکان برخوردار هستند؟ دولت هلند حتی در رسانه های هلندی به قتل چند نفر از مخالفان جمهوری اسلامی در هلند توسط جنایتکاران حاکم برایران اعتراف کرده است! کدام منافع موجب می شود بجای دستگیری و محاکمه چنین افرادی بطور ضمنی یا آشکارا دست مقامات جمهوری اسلامی را برای تبلیغ و ترویج باورهای خردستیز و انسان ستیز خود باز می گذارند؟

سئوال دوم این استکه آیا اپوزیسیون در این روز می تواند کارنامه ننگین جنایتکاران حاکم بر ایران را در معرض دید جهانیان قرار دهد و چنین مراسمی را به ضد اهداف سازماندهندگانش تبدیل کند؟

اراده و میل دیکتاتورهای جنایتکاری که خود را نماینده خدا بر کره زمین معرفی می کردند، مافوق هر نوع قانون اجتماعی بود و هست. در نهایت تاسف هنوز ریشه این علفهای هرز با توسل به ارتقاء آگاهی اجتماعی توده ها، از جامعه ایران بطور کامل محو و نابود نشده است! باورهای خردستیزی که بنیاد حکومتهای الهی و غیر الهی توتالیتر هستند!

چگونه می توانیم این لکه ننگ را از دامن کشور خود و بشریت پاک کنیم؟

نظر شما در این زمینه چیست؟

با احترام،

احمد پوری (هلند) 04 – 06 – 2022
************
پیوند این یادداشت در صفحه فیسبوک:
https://www.facebook.com/ahmed.pourinl/posts/3140057482938982