همبستگی با مردم آبادان گسترش می یابد

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

اعلامیه حزب حکمتیست - شماره ٢: امروز پنجشنبه شهرهای خوزستان از جمله آبادان، خرمشهر، شاهین شهر، بهبهان و بندرعباس به خیابانها آمدند. مردم آبادان علیه حکومت مردم فریب و خامنه ای و مسئولین شعار میدهند و خواستار محاکمه همه آنها هستند. معترضین با شعار مرگ بر خامنه ای و رئیسی خیابانها را به تسخیر خود درآوردند و حکومت تاکنون از هر واکنشی عاجز مانده است. سیل جمعیت در آبادان و خرمشهر حکومت را به وحشت انداخته است. زنان نقش بسیار موثری در تظاهرات شبانه دارند و جمعیت بزرگی را تشکیل میدهند. مردم یکپارچه به خیابانها آمدند و از بقیه مردم در شهرهای دیگر میخواهند همراه شوند.

خامنه ای و رئیسی و دولت اسلامی کور خوانده که میتوانند بدزدد و بکشند و ماستمالی کنند. دیگر مردم خوب میدانند از دستگاه قضا و نظری دادستان فاسد و ضد کارگر و رشوه خوار تا رئیسی و خامنه ای قاتل و دولت و مجلس، همه دست شان در یک کاسه است و همه دشمن خونی مردم ایران و حقوق ابتدائی آنها هستند.

درود بر مردم فهیم و وقت شناس شهرهای خوزستان. متحد و یکصدا با مشت های گره کرده نقشه های حکومت و امنیتی ها را نقشه برآب کنید. به هیچ ادعای دادستان فاسد و رئیسی فاسدتر و جنایتکارتر و استاندار و قاتلین فرزندانمان گوش ندهید. شرط پیشروی اینست که بخش وسیعتری از مردم را همراه کنیم. مردم تهران و شهرهای بزرگ مانند شیراز و اصفهان و تبریز باید بجنبند. اینروزها وقت همبستگی و حمایت و پیوستن به امواج صفوف اعتراضی است. بدرجه ای که سیل جمعیت وسیع و بنیان کن باشد، ماشین سرکوب فلج و فلج تر میشود.

حزب کمونیست کارگری-حکمتیست به مردم مبارزه خوزستان درود میفرستد و مردم دیگر استانها و شهرهای ایران را به حمایت قاطع و فوری و همراهی با آبادان و خرمشهر و دیگر شهرهای خوزستان فرامیخواند.

مرگ بر جمهوری اسلامی!
آزادی، برابری، حکومت کارگری!

حزب کمونیست کارگری ایران- حکمتیست
٢٦ مه ۲۰۲۲- ٥ خرداد ۱۴۰۱