نابودی ماشین سرکوب جمهوری اسلامی، تنها راه رسیدن به آزادی!

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

چریک‌های فدایی خلق ایران: با گذشت چند روز از یورش وحشیانه یگان‌های ویژه جمهوری اسلامی به اعتراضات مسالمت آمیز کشاورزان و مردم اصفهان برای حل مشکل آب در این استان و به رغم انتشار عکس‌های گوناگون از مردمی که بر اثر ضربات باطوم و شلیک تفنگ ساچمه ای از سوی آن نیروهای سرکوب‌گر، تن‌هایشان مجروح و خونین شده و چشمانشان کور شده و یا آسیب دیده است، هنوز هیچ کس نمی داند که در جریان این سرکوب وحشیانه چند نفر کشته و چه تعدادی مجروح و یا دستگیر شده اند.

برخی گزارشات از دستگیری بیش از ۳۰۰ نفر و نابینایی بیش از ۴۰ نفر خبر می‌دهند. اما مبلغین جمهوری اسلامی نه تنها از اعلام تعداد کشته شدگان خودداری می‌کنند بلکه بر عکس با وقاحت تمام مدعی هستند که این عکس‌ها نیز عکس‌های جعلی و مونتاژ شده می‌باشند! از قرار به زعم اینان خود مردم، خود را سرکوب کرده و تعدادی “ضد انقلاب” هم با ریختن رنگ قرمز به روی زمین در تلاش اند تا علیه جمهوری اسلامی سیاه نمایی کنند. سند این سخن، روزنامه جوان مدافع سپاه پاسداران است که مدعی شده که ضد انقلاب با ریختن رنگ قرمز روی زمین صحنه سازی می‌کند تا “وجهه نیرو‌های حافظ امنیت در ایران” را تخریب کند. البته ادعاهای این روزنامه “جوان” انسان را به یاد ادعای تیمسار غلامرضا اذهاری که در ۱۵ آبان سال ۵۷ در ماه‌‌های پایانی سلطنت پهلوی از سوی شاه به نخست وزیری انتخاب شد می اندازد که در حالی‌که ارتش ضد مردمی، توده‌های به پاخاسته ایران را دسته دسته می‌کشت مدعی بود مردم در جوی آب “مرکورکرم” می‌ریزند تا نشان دهند که ارتش مردم را کشته است.
دروغ پردازی و بی شرمی رسانه‌های جمهوری اسلامی موقعی هر چه بیشتر عیان می‌شود که بدانیم در حالیکه مردم در عمل خشونت و بیرحمی نیروی انتظامی و یگان‌های ویژه جمهوری اسلامی را با پوست و گوشت خود تجربه می کنند و در شرایطی که هنوز خون بیشمار انسان ها در آبان در اثر قتل عام مردم به پا خاسته توسط ارتش و سپاه پاسداران و دیگر نیروهای مسلح رژیم خشک نشده است، باز هم با رسوایی تمام مدعی می‌شوند که “کشته‌سازی از سناریو‌های تکراری و بلکه نخ‌نمای ضدانقلاب” می‌باشد. البته این تنها برخورد ارتجاع جمهوری اسلامی به مبارزات مردم جان به لب رسیده اصفهان نیست بلکه برخی از سران نیروهای سرکوب‌گرشان با گند چاله دهانشان علنا این مردم و به واقع همه توده‌های تحت ستم ایران را با کلمات لمپنی مورد توهین قرار می‌دهند. در ویدیویی دیده می‌شود که یکی از آنها پس از گندگویی علیه مردم مبارز اصفهان آنها را به خاطر اینکه ضدیت خود با خامنه ای را نشان داده و علیه او شعار داده اند تهدید می‌کند که از تهران به آن شهر رفته و آنها را “به خاک و خون” خواهند کشید. البته تکرار فحش و تحقیرهای ماموران وزارت اطلاعات بی همه چیز در سیاهچال‌ها در ملاء عام و این نوع تهدیدها تنها بیانگر شدت ترس و زبونی دست اندرکاران جمهوری اسلامی در مقابل عظمت مبارزات برحق مردم اصفهان و دیگر نقاط ایران می‌باشد. از جنبش دانشجویی- مردمی سال ۸۸ که تجمعات و جنبش‌های توده ای به طور مداوم در جامعه جریان داشته است، جمهوری اسلامی مجبور شده است هر بار چهره خونبار و ضد مردمی خود را هر چه بیشتر و عریانتر برای نسل جوان آشکار سازد.
دیروز در ۱۲ آذر برقراری حکومت نظامی در اصفهان یکی از آخرین اقدامات رژیم علیه مردم این شهر بود تا با نمایش تجهیزات نظامی و جولان نیروهای سرکوبگر خود در این شهر رعب و هراس در دل مردم بیفکنند. اما نه چنین اقداماتی و نه تبلیغات فریبکارانه آنها هرگز قادر به خاموش کردن مبارزات مردم نیست. چرا که زمینه این مبارزات و اعتراضات شرایط مادی زندگی بسیار وخیم آنهاست که پر قدرت‌تر از هر سلاحی، توده‌های جان به لب رسیده را به صحنه مبارزه کشانده و راه سرنگونی این رژیم را تسهیل می کند.
تجربه ۴۳ سال سلطه خونین رژیم وابسته به امپریالیسم جمهوری اسلامی نشان داده است که برای رسیدن به نان و آب و مسکن و آزادی هیچ راه دیگری جز نابودی ماشین سرکوب این رژیم وجود ندارد؛ و این وظیفه کارگران آگاه و روشنفکران انقلابی است که باید بکوشند با تشکیل گروه‌های سیاسی – نظامی اولین گام را برای بسیج و سازماندهی توده‌ها در این جهت بردارند.

پیروز باد مبارزات حق طلبانه کشاورزان و مردم دلیر اصفهان!
جمهوری اسلامی دشمن زحمتکشان، نوکر غارتگران نابود باید گردد!
زنده باد آزادی! پیروز باد انقلاب!
۱۳ آذر ۱۴۰۰ برابر با ۲ دسامبر ۲۰۲۱
چریک‌های فدایی خلق ایران