حزب حکمتیست (خط رسمی): یك محاكمه و یك گروگانگیری!

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

به موازات روند محاكمه حمید نوری یكی از صدها جنایتكار باند اسلامی دهه ۶۰ در شهر استكهلم، خبرها حاكی است كه سفارتخانه جمهوری اسلامی هم شروع به گروگانگیری در خارج كشور و در میان فعالین سیاسی كرده است. قرار است فردا سه شنبه غلامرضا هراتی یكی از فعالین سیاسی و كمونیست در این شهر، درست در همان دادگاهی كه نوری جنایتكار در حال محاكمه است، به جرم "تعرض به سفارت" دادگاهی شوند. "تعرض به سفارت" پرونده ای است كه جمهوری اسلامی به كمك دم و دستگاه پلیس و دادگاه سوٸد، قصد دارند شهروندان آزادیخواه ایرانی مقیم سوٸد را بترسانند

و لبه تیز روند محاكمه بین المللی سران ریز و درشت این نظام در خارج كشور را كند كنند. قرار است به هر طریقی كه شده محاكمه نوری، محاکمه ای که ایرانیان آزادیخواه و صدها شاکی خصوصی این جانی به دولت سوئد تحمیل کردند، تنها یك كیس شخصی بماند و با كمترین هزینه برای دولت ایران و سوٸد رد شود.
سوال اینست كه آیا پلیس و دادگاه و دولت سوٸد، متوجه این خیمه شب بازی های جمهوری اسلامی نیست؟! آیا هیٸت حاكمه دول غربی، از كارنامه خونین نظامی كه با توسل به چوبه های اعدام و جوخه های تیرباران سر كار امده است، بی خبر است؟! آیا علیرغم حضور آشكار صدها هزار خانواده و شاكی خصوصی از قتل عام های دهه ۶۰ توسط رٸیس و روسای نظام اسلامی باز نیازی به ادله و گردآوری شواهد و مستندات برای محكوم كردن كل این جنایتكاران هست؟! براستی مجرم كیست؟! بالاخره فاشیسم اسلامی باید محاكمه شود یا كمونیستها و آزادیخواهانی که نماینده نفرت و اعتراض میلیونی مردم در ایران علیه یکی از جنایتکار ترین حکومتهای قرن اند؟!
ظاهرا در چشم دادگاه ها و قضات "جهان آزاد"، "برابری در پیشگاه قانون" یعنی محاكمه حاكم و محكوم هر دو!! یعنی محاكمه پوزیسیون و اپوزسیون! ظاهرا خامنه ای ها، هیتلرها، موسولینی ها، پینوشه ها، سوهارتوها و ژنرال فرانكوها به همان اندازه مجرم اند كه در شاکیان خون خفتگان انقلابیون ۵۷ و قربانیان فرمان جهاد خمینی علیه مردم كردستان، كه دادخواهان اسیران در اردوگاه های آشویتس، كه بازماندگان محكومین به اعدام در استادیوم ملی شیلی، كه دادخواهان نیم میلیون كمونیست و آزادیخواه به قتل رسیده در اندونزی!
امروز كارنامه طالبانها، جمهوری اسلامی و داعش ها برای هر انسانی كه در جستجوی حقیقت است، برای هر جنبنده ای كه كنجكاو است تاریخ تاسیس این باندهای مذهبی، كارنامه قطور جنایاتشان و اهداف پشت پرده بانیان آنها را بداند، نیم نگاهی به سر كار آوردن دوباره طالبان در افغانستان توسط دولت آمریكا كافی است. خاتمه دادن به منجلاب اسلامی و قومی كه هدیه دول غربی به جوامع خاورمیانه بود امروز امر زمینی خود مردم این جوامع است.
محاکمه مدافعان كارگران اعتصابی، معترضین به آپارتاید جنسی، استبداد، کشتار و قتل عام، فقر و فلاکت در ایران، به جرم تمجع اعتراضی در مقابل سفارت جمهوری اسلامی و ڀاشیدن زنگ به آن و محاکمه یکی از جانیان و شکنجه گران جمهوری اسلامی در یکروز در یک دادگاه فقط و فقط بده بستان دولت سوئد با رژیم ایران را نشان میدهد!
محاکمه غلام هراتی و هر معترضی جز همدستی دولت سوئد در حاکم کردن فضای اختناق در خارج کشور معنای دیگری ندارد. از تهدید خانواده ایرانیان ساکن سوئد در ایران تا دادگاه معترضین آزادیخواه در سوئد بخشی از نقشه آگاهانه جمهوری اسلامی برای به سکوت کشاندن آزادیخواهان در خارج کشور و نجات مهره کثیف خود نوری است.
اما دولت سوئد طوفان درو خواهد کرد. دادگاه غلام هراتی قطعا به صحنه اعلام جرم صدها معترض، صدها شاکی خصوصی جمهوری اسلامی و جانیان آن تبدیل خواهد شد.
تشکیلات خارج کشور حزب حکمتیست (خط رسمی)
۲۰ سپتامبر ۲۰۲۱