به مناسبت درگذشت رفیق سالار آسنگر

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

به مناسبت درگذشت رفیق سالار آسنگر: به رفقای حزب کمونیست کارگری کردستان
با تاسف خبر در گذشت نابهنگام رفیق سالار جبار (سالار آسنگر)، عضو کمیته سلیمانیه حزب کمونیست کارگری کردستان و چهره شناخته شده و محبوب جنبش کارگری و کمونیستی کردستان عراق را شنیدیم. بی تردید در گذشت رفیق سالار جبار ضایعه ای جدی برای مردم سلیمانیه، طبقه کارگر در کردستان و جنبش ما بود.

حزب حکمتیست (خط رسمی) ضمن ابراز تاسف عمیق خود از این واقعه، در گذشت رفیق سالار عزیز را به خانواده و بستگان رفیق سالار، به همه شما رفقای عزیز حزب کمونیست کارگری کردستان و به همه کارگران و مردم آزادیخواه کردستان تسلیت میگوید.
بی شک جای والای رفیق سالار در صفوف جنبش ما همیشه خالی خواهد بود.
یاد عزیز رفیق سالار جبار همیشه گرامی است.
کمیته مرکزی حزب حکمتیست (خط رسمی)
٢٣ مه ٢٠٢١

****************
پیام تسلیت کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری: درگذشت رفیق سالار آسنگر عضو کمیته سلیمانیه حزب کمونیست کارگری کردستان(عراق)
سه شنبه, ۴ام خرداد, ۱۴۰۰
اشتراک گذاری
با اندوه فراوان مطلع شدیم، رفیق سالار آسنگر عضو کمیته سلیمانیه حزب کمونیست کارگری کردستان(عراق) بر اثر سکته قلبی جانباخت.
رفیق سالار آسنگر مبارزی خستگی ناپذیر، کارگر آگاه و کمونیستی بود که در راه آرمانهای کمونیستی فعالانه مبارزه میکرد. او در کردستان عراق و شهر سلیمانیه شخصیت شناخته شده ای بود.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران درگذشت رفیق سالارآسنگر را به همسر و فرزندان و بستگانش، به اعضای حزب کمونیست کارگری کردستان تسلیت میگوید. ما در این اندوه و ضایعه خود را شریک میدانیم.
یاد عزیزش گرامی باد.
٣ خرداد ١۴٠٠
٢۴ می ٢٠٢١

****************

دفتر مرکزی حزب حکمتیست: در گذشت نابهنگام رفیق سالار آسنگر را تسلیت میگوییم
اخبار روز
دوشنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۰
ساعت ۲۰:۰۱
رويدادها
با اندوه و تاسف عمیق اطلاع یافتیم، روز یکشنبه ۲۳ مه ۲۰۲۱ رفیق سالار جبار (سالار آسنگر) کمونیست شناخته شده و محبوب، عضو کمیته سلیمانیه حزب کمونیست کارگری کردستان بر اثر سکته قلبی جان باخت. رفیق سالار آسنگر کارگر آگاه، کمونیستی شناخته شده و پیگیر و همیشه حاضر در صحنه های پرشور مبارزات کارگران و مردم کردستان عراق بود. او در سه دهه اخیر، فعالیت هدفمند و کمونیستی خود را در صفوف حزب کمونیست کارگری عراق و حزب کمونیست کارگری کردستان پیش برد. بی تردید مرگ نابهنگام رفیق سالار آسنگر لطمه جدی برای جنبش کارگری و کمونیستی کردستان و حزب کمونیست کارگری کردستان محسوب میشود.

حزب کمونیست کارگری ایران – حکمتیست درگذشت رفیق سالارآسنگر را به همسر و فرزندان و بستگانش، به رهبری و اعضای حزب کمونیست کارگری کردستان تسلیت میگوید. ما در این اندوه و ضایعه خود را شریک میدانیم. یاد او را با پافشاری بر اهداف کمونیستی و کارگری اش گرامی میداریم.

زنده باد یاد کمونیست محبوب سالار آسنگر
دفتر مرکزی حزب کمونیست کارگری ایران – حکمتیست

۲۴- ۵- ۲۰۲۱