زنده باد انقلاب زنانه ! به مناسبت ۸ مارس روز جهانی زن

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

روز جهانی زن امسال در شرایط برگزار میشود که کل جامعه و زنان در راس آن عزم کرده اند تا به عمر ننگین یک حکومت مذهبی و ضد زن از طریق یک انقلاب پایان دهند و دنیا را از شر ارتجاع سیاه و ضد بشری اسلامی نجات بخشند. در این روز ١٦ تن از مبارزین انقلابی رهایی زن و صف متحد حول منشور زن, زندگی, آزادی با برگزاری یک کنفرانس در ۷ مارس با تمرکز بر اهداف یک انقلاب آزادیخواهانه و برابری طلبانه و چگونگی پایان دادن قطعی حاکمیت رژیم اسلامی در ایران روز جهانی زن را گرامی میدارند.

سخنرانان روز جهاني زن عبارتند از:
پروين كابلي
مهين عليپور
مرسده قائدي
آذر ماجدي
مينا احدي
ملكه عزتي
مريم نمازي
ديانا نامي
هما ارجمند
هلاله طاهري
مرجان عليپور
١ثريا شهابي
هلاله رافي
عطيه نيك نفس
مهشاد افشار
نسرين رمضانعلي

Speakers are:
Long live the women's revolution!
On the occasion of March 8, International Women's Day
This year's International Women's Day is being held in a situation where the entire society and women at the forefront of it have decided to end the shameful life of a religious and anti-women regime through a revolution; And save the world from the reactionary, far right, anti-human Islamic regime.
On this day the revolutionary fighters for the liberation of women and the united ranks around the charter of women, life and freedom are celebrating International Women's Day by holding a conference on March 7, focusing on the goals of a libertarian and egalitarian revolution and how to definitively end the rule of the Islamic regime in Iran.

Speakers are:
Mahshad Afshar
Mina Ahadi
Mahin Alipour
Marjan Alipour
Homa Arjomand
Malake Ezzati
Mercede Ghaedi
Parvin kaboly
Azar Majidi
Maryam Namazie
Diana Nammi
Atieh Niknafas
Halaleh Rafi
Nasrin Ramzanali
Soraya Shahabi
Halaleh Taheri

روز جهاني زن ٧ مارس
صف انقلابیون, صف فعالین جنبش رهایی بخش زنان و صف متحدین حول منشور زن, زندگی, آزای کنفرانسی جهت پیشرویهای سترگ جنبش انقلابی برای سرنگونی حکومت اسلامی ضد زن برگزار میکند!
آدرس zoom
https://us02web.zoom.us/j/82512913896?pwd=alNHbS83NTBjRFN4K0J5enN6OTNldz09
Meeting ID: 825 1291 3896
Passcode: WLF
آدرس twitter
شوراي در راه آزادي و برابري
Clubhouse:روز جهان زن همراه با صف انقلابيون فعالين جنبش رهائي زن حول منشور،

زمان برنامه : روز سه شنبه ساعت ١٠ صبح بوقت (لندن) اتمام برنامه ساعت ١ بعد از ظهر بوقت (لندن)

رفقائي كه موضوع سخنرانيشان را انتخاب كرده اند:

(هما ارجمند) موانع سياسي و عملي جنبش رهائي زن در بطن خيزش انقلاب جاري جهت به پيروزي رساندن يك انقلاب اجتماعي (و بند ٩ منشور)
مصادره اموال همه اشخاص حقیقی و حقوقی و نهادهای دولتی و شبه دولتی و خصوصی که با غارت مستقیم و یا رانت حکومتی، اموال و ثروت‌های اجتماعی مردم ایران را به یغما برده‌اند. ثروت حاصل از این مصادره‌ها، باید به فوریت صرف مدرن سازی و بازسازی آموزش و پرورش، صندوق‌های بازنشستگی، محیط زیست و نیازهای مناطق و اقشاری از مردم ایران شود که در دو حکومت جمهوری اسلامی و رژیم سلطنتی، محروم و از امکانات کم‌تری برخوردار بوده‌اند.

آذر ماجدي- روایت های چپ و راست از شعار زن، زندگی، آزادی. چرا مهم است که جنبش آزادی زن و جنبش انقلابی به روشنی روایت خود را بیان و تثبیت کند؟

مرسده قائدي-مرسده قائدي
لغو احكام اعدام و لغو جرم سياسي چرا جايگاه ويژه اي در يك منشور انقلابي بايد داشته باشد(بند ١ و ٣ منشور)
آزادی فوری و بی‌قید و شرط همه زندانیان سیاسی، منع جرم انگاری فعالیت سیاسی و صنفی و مدنی و محاکمه علنی آمرین و عاملین سرکوب اعتراضات مردمی.
لغو احكام اعدام و لغو جرم سياسي چرا جايگاه ويژه اي در يك منشور انقلابي بايد داشته باشد مريم نمازي-آزادی بی‌قید و شرط عقیده، بیان و اندیشه، مطبوعات، تحزب، تشکل‌های محلی و سراسری صنفی و مردمی، اجتماعات، اعتصاب، راهپیمایی، شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های صوتی و تصویری.

مينا احدي -موانع برابری زن ومرد و نقش اسلام

ديانا نامي-اعلام بلادرنگ برابری کامل حقوق زنان با مردان در تمامی عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و خانوادگی، امحا و لغو بی قید و شرط قوانین و فرم‌های تبعیض آمیز علیه تعلقات و گرایش‌های جنسی و جنسیتی، به رسمیت شناختن جامعه‌ی رنگین کمانیِ "ال‌جی‌بی‌تی‌کیوآی‌ای‌پلاس"، جرم زدایی از همه تعلقات و گرایشات جنسیتی‌ و پایبندی بدون قید و شرط به تمامی حقوق زنان بر بدن و سرنوشت خود و جلوگیری از اعمال کنترل‌ مردسالارانه.

پروين كابلي -مذهب امر خصوصی افراد است و نباید در مقدرات و قوانین سیاسی و اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی کشور دخالت و حضور داشته باشد.

(نسرين رمضانعلي) چه رابطه اي بين جنبش آزادي زن و ستم ملي است؟
انقلاب زنانه كه ما از آن صحبت مي كنيم پاسخش به ستم
ملي چست؟ (بند ٧ و ٨ منشور)
امحا قوانین و هر گونه نگرش مبتنی بر تبعیض و ستم ملی و مذهبی و ایجاد زیر ساخت‌های مناسب حمایتی و توزیع عادلانه و برابر امکانات دولتی برای رشد فرهنگ و هنر در همه مناطق کشور و فراهم کردن تسهیلات لازم و برابر برای یادگیری و آموزش همه زبان‌های رایج در جامعه.
بر چیده شدن ارگان‌های سرکوب، محدود کردن اختیارات دولت و دخالت مستقیم و دائمی مردم در اداره امور کشور از طریق شوراهای محلی و سراسری. عزل هر مقام دولتی و غیر دولتی توسط انتخاب کنندگان در هر زمانی باید جزو حقوق بنیادین انتخاب کنندگان باشد‌.

مهين عليپور-پایان دادن به تخریب‌های زیست محیطی، اجرای سیاست‌های بنیادین برای احیای زیرساخت‌های زیست محیطی که در طول یکصد سال گذشته تخریب شده‌اند و مشاع و عمومی کردن آن بخش‌هایی از طبیعت (همچون مراتع، سواحل، جنگل‌ها و کوهپایه‌ها) که در قالب خصوصی سازی حق عمومی مردم نسبت به آن‌ها سلب شده است. ( بند ١٠ منشور)

ملكه عزتي-ممنوعیت کار کودکان و تامین زندگی و آموزش آنان جدای از موقعیت اقتصادی و اجتماعی خانواده. ایجاد رفاه همگانی از طریق بیمه بیکاری و تامین اجتماعی قدرتمند برای همه افراد دارای سن قانونی آماده به‌کار و یا فاقد توانایی کار. رایگان سازی آموزش و پرورش و بهداشت و درمان برای همه مردم.( بند ١١ منشور)

مرجان عليپور -سرنگوني جمهوري اسلامي چه تاثيري بر حنبش رهائي بخش زنان در منطقه به خصوص در افغانستان خواهد داشت؟

هلااله رافي-سرنگوني جمهوري اسلامي چه تاثيري بر حنبش رهائي بخش زنان در منطقه به خصوص در عرق خواهد داشت؟

مهشاد افشاد - اهميت آزادی اندیشه، بیان و اطلاعات در زمینه های هنری و فرهنگی و دانشگاهی. تأثیر سانسور سرکوب گفتار، ارتباطات عمومی ( بند ٢ منشور)

ثریا شهابی- انقلاب زنانه ایران، حامیان جهانی، ملزومات پیشروی امروز آن
- تحت این عنوان:
- چرا این پیروزی، به پیشروی چپ در مقابل راست، گره خورده است
- چگونه می‌توان قطب چپ را، بخصوص در خارج از کشور، تقویت و قدرتمند تر کرد
- ملزومات تحقق این پیشروی، امروز چی است؟

*********************************