خطر جریانات ارتجاعی در کردستان و زاهدان

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

با توجه به اینکه رفقای هسته ی جوانان انقلابی زاهدان به مورخ روز جمعه ۱۹ اسفند، متنی در رابطه با خطرات جریانات ارتجاعی مانند مولوی عبدالحمید که در سدد کنارآمدن با جمهوری اسلامی علیه مبارزات مردم بلوچ هستند را منتشر کردند، در عین حال به اعلام حمایت یکی از خوانین بلوچستان با رضا پهلوی هم پرداخته بودند که آنها به دلیل پایگاه اجتماعی خود که در ضدیت آشتی ناپذیر با پایگاه اجتماعی مردم تحت ستم، کارگر و زحمتکش بلوچستان قرار دارد هرآن امکان اتحاد با هرجریان چه وابسته به جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران و چه جریانات راستی مانند رضا پهلوی و امثالهم که یدی طولانی در سرکوب ملل تحت ستم ایران دارند را به درستی خاطر نشان کرده اند.

ما جوانان انقلابی محلات کردستان هم اعلام می داریم که در کردستان هم تلاش برای اتحاد جریانات ارتجاعی وجریانات ناسیونالیستی با حاکمیت و یا هرجریانی وابسته که بخواهد از بالای سر مردم و علیه آنها معامله کرده و به زد و بند بپردازد وجود دارد. به عنوان مثال یکی از بدنام ترین چهره های سیاسی کردستان به نام عبداله مهتدی که سعی دارد از نام و تاریخ مبارزات انقلابی مردم کردستان سوء استفاده کرده و آن را به دلخواه خود و برای مقاصد ضد مردمی ملت کورد استفاده نماید و در کمال وقاحت خود را نماینده مردم کرد معرفی می کند، نه تنها هیچ ربطی به منافع مردم تحت ستم کردستان و مبارزین آن ندارد بلکه عملا یکی از عوامل سرکوب جنبش انقلابی کردستان و ایران است.

ما ضمن اعلام همبستگی با خواهران و برادرانمان در بلوچستان و تاکید بر این نکته ی مهم که تنها با اراده و نیروی انقلابی و بنیادبرافکن ملل تحت ستم و طبقه ی کارگر، زحمتکشان، زنان، جوانان و.... می توانیم نه تنها طومار زندگی جمهوری اسلامی را برافکنیم بلکه به روشنی آگاه هستیم که تنها نیرویی که بتواند رهبری جامعه را در دست داشته باشد خود ما و حاکمیت شوراهای ماست. از این رو ما ضمن مبارزه با جمهوری اسلامی با هر نوع خط فکری و ائتلاف و همدستی جریانات راست که تمام تلاششان نابود کردن جنبش انقلابی مردم ایران است هم مبارزه خواهیم کرد.

جوانان انقلابی محلات کردستان
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

https://t.me/ShorayEnghlabyMahalay

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید