فراخوان سراسری پنجشنبه ۲۷ بهمن

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

به یاد دو اعدام شده انقلابمان، مراسم یادبود چهلم #محمدمهدی_کرمی و #محمد_حسینی: فراخوان برای اعتراض علیه حکومت اعدام و زندان؛ یک گام دیگر برای پیشبرد انقلاب زن زندگی آزادی! جمهوری اسلامی (=اعدامی) به هر اقدام جنایتکارانه‌ای متوسل شده تا انقلاب زن زندگی آزادی را متوقف کند، اما این انقلاب متوقف نشده و نخواهد شد.در طول تمام مدت این پنج ماه، ما زنان و جوانان انقلابی، دانشجویان، دانش‌آموزان، خانواده‌های دادخواه، زندانیان سیاسی و خانواده‌هایشان، کسبه و بازاریان، کارگران و معلمان، هنرمندان و ورزشکاران با وجدان، به هر شکلی که توانستیم، از جمله اعتراض و اعتصاب، انقلاب‌مان را به پیش برده‌ایم.

در هفته‌های اخیر گسترش کارزار شعارنویسی، شعاردهی‌های شبانه، پخش تراکت و اعلامیه، تحریم مسابقات و جشنواره‌ فجر حکومتی، تداوم اقدامات انقلابی در قالب ضرر زدن به اموال حکومتی، به‌شدت افزایش یافته که البته همگی گواه آشکار تداوم انقلاب زن زندگی آزادی است. همچنین در روزهای اخیر حمله گسترده انقلابیون به نمادهای دهه فجر جمهوری اسلامی، جان تازه‌ای به مبارزات بخشیده.
اقدامات اخیر پاسخی است به حکومت جنایتکار اسلامی که سالیان سال تلاش کرده تاریخ را تحریف کند و خود را نتیجه انقلاب ۵۷ و آن انقلاب را «اسلامی» معرفی کند؛ در حالیکه حکومت اسلامی، سرکوبگر آن انقلاب بوده و شمار قابل توجهی از انقلابیون را از دم تیغ گذراند و انقلاب به حق مردم آزادیخواه را با نسل‌کشی انقلابیون آن دوره سرکوب کرد.
شکست تبلیغاتی دهه فجر جمهوری اسلامی در دل انقلاب زن زندگی آزادی، بار دیگر توازن قوا را به سمت مردمی که لحظه به لحظه در انتظار سرنگونی حکومت جنایتکاران هستند، چرخاند و زمینه را برای یک فراخوان دیگر مهیا کرده.
همانگونه که تاکنون هر یک از مراسم‌های خاکسپاری و یادبود جانباختگان راه آزادی به کانون داغ انقلاب تبدیل شده است، روز پنجشنبه ۲۷ بهمن نیز به خیابان‌ها خواهیم آمد گام‌های استوار خود را به زمین خواهیم کوبید.
ما از چهارگوشه کشور، از تمامی استان‌ها و شهرهای ایران، مردمان انقلابی را فرا می‌خوانیم تا در روز پنجشنبه ۲۷ بهمن، به یاد محمد مهدی کرمی و محمد حسینی و تمامی کشته‌شدگان انقلاب زن زندگی آزادی، در خیابان‌ها گرد هم بیاییم تا باهم و با فریاد سرنگونی این حکومت ضد زن، ضد زندگی و ضد آزادی، یک روز حماسی دیگر در این انقلاب را رقم بزنیم!
ما اعتصاب را یک بازوی دیگر این انقلاب در کنار بازوی اعتراض می‌دانیم و تاکید داریم پیوستن به نهادها و تشکل‌های موجود و ایجاد و تقویت آنها، زمینه‌های برگزاری اعتصاب سراسری در روزها و هفته‌های آتی انقلاب را مهیا‌تر خواهد کرد.

https://t.me/Tehranstu/224
https://t.me/ShorayEnghlabyMahalay
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید