کمیته قیام نیشابور:  مقابل ارتجاع شاه و شیخ بایستیم.

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

 اکنون که وارد پنجمین ماه انقلاب سراسری ایرانیان بر علیه حکومت فاشیست اسلامی شده‌ایم و جان‌های عزیز زیادی تا کنون به دست جلادان و مزدوران به خاک اغشته شده اند، جمعه‌های پیاپی بلوچستان همیشه سرافراز را می‌گذرانیم و دلاوری‌های کردستان را لالایی فرزندانمان ساخته ایم و شعار مترقی «زن زندگی آزادی» تمام ایالات ایران را در نوردیده و از مرزهای خاورمیانه گذر کرده، حالا که از صنعا و حلب گرفته تا ونیز و اوتاوا، آزادی‌خواهان یک به یک و یکصدا علیه قیٌم سالاری و مرد سالاری فریاد سر می‌دهند، بر ما واجب است که نسبت به کارزار وکالت به شاهزاده مخلوع واکنش نشان دهیم و بدون تردید بگوییم که نه ولیعهد، نه وکیل و نه هیچ فردی را بعنوان نماینده نخواهیم پذیرفت.

به بیان دیگر؛ ما رمه نیستیم که برای خود چوپان برگزینیم و از تجربیات انقلاب‌های مصر و لیبی و تونس و آرژانتین آموخته‌ایم که نماینده نمی‌خواهیم چرا که مملکت ایران به هیچ روشی قابل بازنمایی نیست، هیچ گروه یا فردی نمی‌تواند نماینده اقشار و قومیت های مختلف ایران باشد و تنها ائتلاف قابل قبول، ائتلاف احزاب سیاسی است که زیر سایه حاکمیت قانون و در یک سیستم دموکراتیک فعالیت کنند. وکالت دادن به فرزند دیکتاتور پیشین خیانت به خون زنان و مردانی است که برای آزادی جان خود را فدا کرده‌اند.
علاوه بر این، فراموش نخواهیم کرد که حکومت اسلامی نیز در ابتدای حیات خود بنا داشت تا شورای رهبری تشکیل دهد و فرماندهی قوای سه‌گانه با شخص خمینی نبود، اما ارتجاع همیشه پایه‌های خود را در خون و دروغ می‌کارد. همانطور که سالهاست خون گریه می‌کنیم برای مردمی که رهبری شخصی چون خامنه‌ای را بر خود پذیرفته. اکنون نیز اگر رضا پهلوی ادعای حاکمیت نمی‌کند جای تعجب نیست و آینده کاملا قابل پیشینی است، اتفاقا خوشا به حال ما که چنین فرد ابلهی اپوزیسیون راست جمهوری اسلامی است و تکلیفمان همین حالا واضح و مبرهن است. از تمام نیروهای چپ، که براستی موتور پیش‌برنده انقلاب ژینا هستند، درخواست می‌کنیم که مقابل سلبریتی‌های نادان، سلطنت‌طلبها و فاشیست‌‌های شارلاتان بایستند ‌و واکنش فعال به چنین حماقتی نشان دهند.
اگر مقابله با بازگشتن به ارتجاع و تک‌سویگی ضربه زدن به طبل تفرقه است؛ ما با افتخار تفرقه‌خواهیم. فریاد برادران و خواهرانمان در کردستان و بلوچستان را با قدرت تکثیر می‌کنیم؛ «نه شاه میخوایم نه ملا، قدرت به دست شورا» و «نه سلطنت نه رهبری، دموکراسی برابری»

کمیته قیام نیشابور
@Ghiameney
https://t.me/ShorayEnghlabyMahalay

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

Thank you

Salah Irandoust